Cara Proses Emas Dari Processor

Sapa rasa yang prosessor komputer yang dah rosak tu tak berharga? Kalau ada yang sangka macam tu, bermakna korang dah silap besar..Kalau korang nak tahu, setiap prosessor komputer sama ada yang masih baru atau yang telah rosak mempunyai kepingan emas di dalam nya yang bertindak sebagai konduktor..Lepas ni baru korang tahu kan kenapa prosessor komputer yang baru tu harga nya mahal? =D

Jadi, bagi korang yang suka kumpul atau mempunyai simpanan prosessor komputer yang dah rosak tu, boleh la cuba dapatkan kepingan emas yang ada kat dalam tu..Macam mana caranya? Kalau nak tahu cara nya, meh tengok step-step kat bawah ni..Kalau korang buang je prosessor tu, sah-sah rugi..huhuhuhu..

Harga emas marhun hari ini , Ar Rahnu Xchange

Karat Mutu Harga
24K 999 253.86
23K 950 241.17
22K 916 232.70
21K 875 222.13
20K 835 211.55
18K 750 190.39

>>Lihat harga semua Ar-Rahnu<<

Koleksi Barang Kemas Terbaru Di Pasaran
Buy at Shopee

 

 

p/s: kalau ada banyak prosessor komputer ni kat rumah, mau kaya dah aku..hehehe $$$ (mata duitan)

Pelaburan Emas Paling Murah, Cuma RM1.00 Untuk Bermula
Buy At Hellogold

3 thoughts on “Cara Proses Emas Dari Processor”

  • boleh modal ni…thanks bg info..jenuh la aku ketok2 cip nk dptkn emas tu smpai teketok jari..la ni senang cr asid je…asid tu mana jual bro?..

  • saya tahu dari is didalam cpu dll componen, cuma nak tahu , cara penyediaan bahan , sodium apa yang digunakan, asid nitri apa yang digunakan , asam apa yang di gunakan , air apa yang digunakan bagi melarut bahan yang keras pada logam tersebut adakah semua camecal itu dalam kawalan . terima kasih atas perkongsian tuan

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>