5 coklat termahal didunia

academia barilla gourmet chocolate mousse Top 5 Coklat Paling Mahal di Dunia!
Top 5 Coklat Paling Mahal di Dunia!
Ranking nombor 5
Dicipta: Godiva “G” Collection
Harga: $ 117 per pound
Lokasi: New York City, New York
most expensive chocolates in the world godiva Top 5 Coklat Paling Mahal di Dunia!

Keistimewaan coklat ini ialah koleksi ‘G’ ini limited dan mempunyai pelbagai rasa yang unik antaranya ialah seperti madu tasmania, coklat panas mexican dan macam-macam lagi.

Ranking nombor 4
Dicipta: Richart ©
Harga: $ 120 per gram
Lokasi: Lyon, France
most expensive chocolates in the world Richart1 Top 5 Coklat Paling Mahal di Dunia!
Keistimewaan coklat ini ialah ia menggunakan koko paling terbaik di dunia dan mempunyai pelbagai jenis termasuklah perisa buah-buahan exotik.
Ranking nombor 3
Dicipta: Delfee ©
Harga: $ 504 per 450 gram
Lokasi: Neuchatel, Switzerland
most expensive chocolates in the world Delafee Top 5 Coklat Paling Mahal di Dunia!

Keistimewaan coklat ini ialah ianya disaluti 24 karat emas! Wahhh, ni nak makan emas ke coklat ni. hehe

Koleksi Barang Kemas Terbaru Di Pasaran
Buy at Shopee

Ranking nombor 2
Dicipta: Noka Vintages Collection
Harga: $ 854 per 450 gram
Lokasi: Dallas, Texas
most expensive chocolates in the world Noka Top 5 Coklat Paling Mahal di Dunia!

Coklat ini adalah antara coklat hitam yang paling mahal. Keistimewaan coklat ini ialah ianya tidak mengandungi apa-apa ramuan tambahan, hanya coklat dan susu je. Aik, tu pun nak jual dengan harga mahal -.-”

Ranking nombor 1
Dicipta: Knipschildt
Harga: $ 2,600 per 450 grams
Lokasi: Norwalk, Connecticut
most expensive chocolates in the world Chocopolagie Top 5 Coklat Paling Mahal di Dunia!

Coklat ini dicipta oleh Fritz Knipschildt. Coklat ini adalah coklat paling sedap di dunia!
Keistimewaannya ialah ianya hanya di buat apabila ditempah sahaja. Rupa macam Ferrero Rocher kan?

SUMBER Top 5 Coklat Paling Mahal di Dunia! http://www.copytampal.com

Pelaburan Emas Paling Murah, Cuma RM1.00 Untuk Bermula
Buy At Hellogold

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>